امام جمعه لامرد گفت:دشمن بداند انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت و خواب را از چشمان و دیدگانشان خواهیم ربود، و این چفیه پیروزی هر روز بر دوش خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 04 January 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه لامرد ضمن عرض تسلیت شهادت بزرگ سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، و مهندس ابوالمهدی معاونت حشدالشعبی و تعدادی از نیروهای بسیج مردمی عراق به دست شقی‌ترین افراد بشر اظهار کرد: این حرکت تروریستی و جنایتکارانه را را محکوم می‌کنیم و حاج قاسم پس از سال‌ها مجاهدت به آرزویش که همان شهادت در راه خدا بود رسید.
وی ضمن اینکه امروز یکی از سرافرازان دوره تاریخی بشر به لقای الهی پیوسته تصریح کرد: حاج قاسم بدون هیچ ترسی در مقابل استکبار و ایادی آنها می‌ایستاد، او علمدار و مالک ولایت بود.

او گفت: وقتی خبر شهادت مالک اشتر به امیرالمومنین رسید ایشان اشک ریختند، زیرا مالک در مقابل دشمن، و مقاومت‌ها شکننده نبود، و دشمن را دسته کم می‌گرفت.

حجت الاسلام حسین زاده افزود: او قوت قلب ملت‌های مسلمان و مظلوم بود، و وقتی حاج قاسم را می‌دیدند قوت قلب می‌گرفتند، و مکتب ما مکتب شهادت است و این مکتب را در گودال قتلگاه از سیدالشهدا به ارث گرفته‌ایم، که ما به شهادت افتخار می‌کنیم.

وی گفت: نگران نباشید حاج قاسم یک نفر نبود، بلکه یک تفکر بود، و خون حاج قاسم مایه حیات انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: شهید ابومهدی و حاج قاسم ما مکتب راه حسین را دنبال می‌کردند، و همانطور که امام گفتند مکتب ما مکتب بیداری اسلامی ست، و حاج قاسم نیز یک شهید بین المللی است.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: با شهادت حاج قاسم، راه مقاومت بازتر و بیشتر روشن خواهد شد، و آن شاالله راه قدس را باز خواهیم کرد و در آنجا جشن خواهیم گرفت.

او گفت: دشمن بداند انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت و خواب را از چشمان و دیدگانشان خواهیم ربود، و این چفیه پیروزی هر روز بر دوش خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا وایادی انها بدانند در هیچ جای دنیا در امنیت نیستند و کابوس‌های وحشت همه انها را فرا خواهد گرفت.

وی گفت: امروز بیشه خالی از شیر نیست، و عراق و فلسطین و دیگر کشورهای مقاومت سیمای امنیت و سلامت را می‌بینند و او دست به کمر در خاکریز سوریه قدم می‌گذاشت، و نمی‌گذاردند که به قبر عمه سادات جسارت کنند.

مردم شهید پرور لامرد یک ساعت قبل از خطبه‌های نمازجمعه در مصلی الغدیر این شهر گرد هم آمده و به قرائت قرآن و عزاداری پرداختند.

همچنین، نمازگزاران انقلابی لامرد پس از اقامه نماز جمعه، از مصلی این شهر تا میدان شهدا راهپیمایی، و حرکت تروریستی در به شهادت رسیدن این سردار رشید سپاه اسلام و همرزمان محکوم نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار